רונאלדו ומרסלו - הצגה ריאל מדריד התפוצצה עם 0 3 על יובנטוס ישראל היום / רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים.

רונאלדו ומרסלו - ×"צ×'×" ריאל מ×"רי×" ×"תפוצצ×" עם 0 3 על יו×'נטוס ישראל ×"יום / רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים.. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים. רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: הקטאלונים ענו עם 0:5 על לבאנטה.

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים. רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. ריאל מדריד הגיעה לשבדיה ופגשה את השם הכי גדול בכדורגל העולמי. לריאל מדריד אין זכרונות טובים מצמד המשחקים האחרון הכוכב הגדול של מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, אמר לקראת המשחק: הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף.

×'רצלונ×
×'רצלונ×" ריאל מ×"רי×" קלאסיקו עם פחות ציפיות מ×'×"רך כלל וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
רונאלדו ומרסלו כבשו ונעזרו בעוד גול עצמי, נבארו הורחק. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. רונאלדו מציג לראווה את כדור הזהב של 2016 (צילום: גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור. כיום המאפיינים העיקרים שלו הם חוש המיקום. הקטאלונים ענו עם 0:5 על לבאנטה. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

גם רונאלדו ומרסלו בכיינים לא קטנים.

המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. ראשי הביאנקונרי מחפשים מגן שמאלי טהור שיתחרה עם סנדרו המצוין על העמדה. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: גם רונאלדו ומרסלו בכיינים לא קטנים. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט. רונאלדו מציג לראווה את כדור הזהב של 2016 (צילום: משחק טוב של מודריץ רונאלדו ומרסלו. שערים של רונאלדו ומרסלו העניקו לאלופה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. כיום המאפיינים העיקרים שלו הם חוש המיקום. בעבר, רונאלדו היה סמל לבעיטות מרחוק, מהירות, דריבלים וניהול המשחק.

רונאלדו כיום משחק כמעט לחלוטין בתפקיד של חלוץ רחבה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא שחקן באגף. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט. הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוזרים לסגל של ריאל מדריד, לקראת משחק הליגה הערב מול חטאפה (21:45, שידור ישיר בערוץ כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה במשחק אמצע השבוע מול אספניול, חוזר לרשימות וצפוי לפתוח בהרכב. ליברפול מחצה את פורטו בחוץ.

צפו ×' 1 6 ×
צפו ×' 1 6 ×"מ×'ריק של ריאל מ×"רי×" על ×'טיס from images.one.co.il
הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה. לריאל מדריד אין זכרונות טובים מצמד המשחקים האחרון הכוכב הגדול של מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, אמר לקראת המשחק: שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. המאמן שהחליט להשאיר בחוץ את רונאלדו, לוקה. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. בעונה שעברה השניים הדהימו את ריאל מדריד עם תצוגה גדולה בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד והדחה שלה מהמפעל עם אייאקס.

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוזרים לסגל של ריאל מדריד, לקראת משחק הליגה הערב מול חטאפה (21:45, שידור ישיר בערוץ כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה במשחק אמצע השבוע מול אספניול, חוזר לרשימות וצפוי לפתוח בהרכב.

קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. גם רונאלדו ומרסלו בכיינים לא קטנים. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו קרובים לאיחוד. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה. כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. ליברפול מחצה את פורטו בחוץ. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. המגן הברזילאי של הבלאנקוס מושך התעניינות רבה אצל אלופת איטליה כבר זמן ממושך, בייחוד לאחר מעברו של כריסטיאנו רונאלדו חברו הטוב, שאף דווח כי ניסה לשכנעו לחבור אליו אצל הגברת הזקנה. ל׳ בשבט ה׳תשע״ח (15 בפברואר 2018) | מערכת ערוץ 20. לפי הדיווח, החבר הטוב רונאלדו הוא זה שדוחף לצרף את מרסלו לשורות יובנטוס, כאשר גם המאמן מאוריציו סארי הביע נכונות להוציא לפועל את העסקה.

ריאל מדריד הגיעה לשבדיה ופגשה את השם הכי גדול בכדורגל העולמי. משחק טוב של מודריץ רונאלדו ומרסלו. רונאלדו כמעט הוסיף עוד שער אחרי שהשתחרר מצוין מהמגן שלו בתוך הרחבה. בעונה שעברה השניים הדהימו את ריאל מדריד עם תצוגה גדולה בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד והדחה שלה מהמפעל עם אייאקס. גם רונאלדו ומרסלו בכיינים לא קטנים.

×
×"משחק ×"×›×™ טו×' שלי from img.mako.co.il
רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. ריאל מדריד הגיעה לשבדיה ופגשה את השם הכי גדול בכדורגל העולמי. אופא פרסמה את רשימת 18 השחקנים המצטיינים במפעל. בעונה שעברה השניים הדהימו את ריאל מדריד עם תצוגה גדולה בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד והדחה שלה מהמפעל עם אייאקס. כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יחזור לשחק בריאל מדריד, אבל זה לא מפריע לו לחדש קשרים עם כמה מחבריו הקודמים לקבוצה, כך נחשף היום (שבת) ב'מארקה'. כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו כבשו קרא. רונאלדו כיום משחק כמעט לחלוטין בתפקיד של חלוץ רחבה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא שחקן באגף.

במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014.

קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות. שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל. אנחנו ננצח את ליון הפעם. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כיום המאפיינים העיקרים שלו הם חוש המיקום. מי שבינתיים לא התאמן הוא גארת' בייל שסובל מתסמיני שפעת, במועדון מקווים שזה משהו נקודתי ולא דבר שימנע ממנו לשחק מול הגרמנים. המגן הברזילאי של הבלאנקוס מושך התעניינות רבה אצל אלופת איטליה כבר זמן ממושך, בייחוד לאחר מעברו של כריסטיאנו רונאלדו חברו הטוב, שאף דווח כי ניסה לשכנעו לחבור אליו אצל הגברת הזקנה. רונאלדו עובר שני שחקנים באגף שמאל, ממשיך את הכדור למרסלו על סף הרחבה והברזילאי משחרר בעיטה אדירה שלא משאירה לשוער שום סיכוי. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו קרובים לאיחוד. ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יחזור לשחק בריאל מדריד, אבל זה לא מפריע לו לחדש קשרים עם כמה מחבריו הקודמים לקבוצה, כך נחשף היום (שבת) ב'מארקה'.

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט רונאלדו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

Posting Komentar

0 Komentar